Looking For Anything Specific?

זדורוב - השופט הקשה על הפרקליטות: "זדורוב 15 שנה בכלא - וכרגע חף ... : אק מפרשת זדורוב נחשפה ולימדה את כולנו שיעור על ספק | פרשנות.

זדורוב - השופט הקשה על הפרקליטות: "זדורוב 15 שנה בכלא - וכרגע חף ... : אק מפרשת זדורוב נחשפה ולימדה את כולנו שיעור על ספק | פרשנות.. רומן זדורוב שהורשע ברצח הנערה תאיר ראדה צפוי להגיש מחר (רביעי) בקשה למשפט חוזר, כך אמר היום עורך דינו של זדורוב ירום הלוי. בהנחה שאכן היה לו דבר מה. זדורוב ומשפחתו לא האמינו שהיום הזה יגיע: רומן זדורוב הורשע בעבר ברצח תאיר ראדה, ולאחר שערער לעליון עם ראיות חדשות שהציגו סנגוריו, התיק הושב להכרעה במחוזי בנצרת שם הורשע בשנית. הורשע ברצח הנערה תאיר ראדה.

הפרקליטות מסרבת למומחה להעיד מטעם זדורוב. בית המשפט המחוזי בנצרת קבע לפני זמן קצר (שלישי) כי ניתן לשחרר את רומן זדורוב שהואשם ברצח הנערה תאיר ראדה, בכפוף למפקחים ראויים. אולי כדאי שהמערכת המשפטית שלנו תלמד משהו מבית המשפט של דנמרק. אשתו של זדורוב סיפרה למשטרה שבערב אחרי הרצח אמר לה בעלה שילדה נפלה לא אחת פורסמו ידיעות בהן הוטל ספק בנוגע למניעיו של זדורוב לרצוח את המנוחה. הטייס הצליח למלט את עצמו.

הכוכב הבא לאירוויזיון: רומן זדורוב וא.ק - mako
הכוכב הבא לאירוויזיון: רומן זדורוב וא.ק - mako from img.mako.co.il
נבחרת החדשות של קשת 12 ומיטב הפרשנים עם מבזקים בטחוניים, חדשות כלכלה, חדשות פלילים, חינוך ואיכות הסביבה חדשות הבידור ועוד. מאז מעצרו של רומן היא נלחמת על חפותו ופועלת כדי להביא לידיעת הציבור את הדברים שאנשי המשטרה והפרקליטות מתאמצים להסתיר. רומן זדורוב הורשע בעבר ברצח תאיר ראדה, ולאחר שערער לעליון עם ראיות חדשות שהציגו סנגוריו, התיק הושב להכרעה במחוזי בנצרת שם הורשע בשנית. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. בהנחה שאכן היה לו דבר מה. פרשת הרצח של תאיר ראדה מסעירה את המדינה מאז 6 בדצמבר 2006. אל הודאת זדורוב התווספו ראיות מחזקות. מידע בנושא פרטים מוכמנים בראי פרשת רומן זדורוב.

האזינו לראיון שנערך עימו לאחר סיום המשפט בו נקבע חד משמעית שרומן זדורוב הוא רוצח ביתו.

המשפט של זדורוב נמשך כמה שנים טובות. משפחתו של זדורוב, אשר הורשע ברצח הנערה תאיר ראדה, הגיעה פרקליטו של זדורוב הגישו לבית המשפט העליון בקשה להגשת ראיה חדשה שלדבריו תוכיח את חפותו ואת הטעות. בית המשפט המחוזי בנצרת קבע לפני זמן קצר (שלישי) כי ניתן לשחרר את רומן זדורוב שהואשם ברצח הנערה תאיר ראדה, בכפוף למפקחים ראויים. באחרונה חזרה פרשת זדורוב לכותרות, לאחר שאילנה ראדה, אמה של תאיר ראדה זל, אמרה באפריל בתוכנית הבוקר של ניב. אלה שאוחזים בדעה שמדובר בפרשה בה הורשע על לא עוול בכפו אדם פשוט, מהגר רפה שכל שנפל במלכודת של חוקרי משטרה אמביציוזיים ופרקליטות ושופטים שגיבו את השקרים של הרשות החוקרת. אין לי איתה היכרות אישית אבל פגשתי אותה לפני וגם אחרי הרצח, כאשר הסיעה אותה אפילו בטרמפ רומן זדורוב שהורשע ברצח הנערה תאיר ראדה זל צפוי להגיש לבית המשפט העליון בקשה למשפט חוזר. שופטיו של רומן זדורוב החליטו להתעלם מהסתירות שנמצאו. לו אני זדורוב, האם הייתי עומד מול קולו של החוקר, החוזר עשרות פעמים על המלים אתה הרוצח, אתה הרוצח האם הצלחתי? למשל, מהעקבות הטבולות בדם הטבועות על הקיר, עקבות המסמנות את נתיב הבריחה היו אלה עקבות של נעליים קטנות, לא כאלה שתואמות את מידת נעליו של רומן זדורוב. המניע לדבריו, היו גידופים שהטיחה בו ראדה. מה חושב מנהל המכון לרפואה משפטית על רומן זדורוב? שופטי בית המשפט המחוזי בנצרת קבעו היום (שני) כי רומן זדורוב, המרצה עונש מאסר עולם בגין רצח הילדה תאיר ראדה – אכן רצח אותה וימשיך לרצות את עונשו.

אולי כדאי שהמערכת המשפטית שלנו תלמד משהו מבית המשפט של דנמרק. אל הודאת זדורוב התווספו ראיות מחזקות. השופט דנציגר קרא לזכותו מחמת הספק. המשפט של זדורוב נמשך כמה שנים טובות. למשל, מהעקבות הטבולות בדם הטבועות על הקיר, עקבות המסמנות את נתיב הבריחה היו אלה עקבות של נעליים קטנות, לא כאלה שתואמות את מידת נעליו של רומן זדורוב.

"זדורוב לא רצח את תאיר ראדה" | ישראל היום
"זדורוב לא רצח את תאיר ראדה" | ישראל היום from www.israelhayom.co.il
מבזקי חדשות בזמן אמת, עדכוני החדשות ודיווחי אקטואליה שוטפים מהארץ ומהעולם. לאחר שהורשע זדורוב, שאלת משמעות הראיה יכולה להתברר רק באמצעות הליך של משפט חוזר ורק בהליך זה יוכל להשתחרר. הפרקליטות מסרבת למומחה להעיד מטעם זדורוב. האזינו לראיון שנערך עימו לאחר סיום המשפט בו נקבע חד משמעית שרומן זדורוב הוא רוצח ביתו. מה חושב מנהל המכון לרפואה משפטית על רומן זדורוב? רומן זדורוב שהורשע ברצח הנערה תאיר ראדה צפוי להגיש מחר (רביעי) בקשה למשפט חוזר, כך אמר היום עורך דינו של זדורוב ירום הלוי. לו אני זדורוב, האם הייתי עומד מול קולו של החוקר, החוזר עשרות פעמים על המלים אתה הרוצח, אתה הרוצח האם הצלחתי? המשפט של זדורוב נמשך כמה שנים טובות.

רומן זדורוב מכחיש את ביצוע הרצח.

רומן זדורוב, תייר אוקראיני בן 29 שעבד כרצף בבית הספר שבו למדה ראדה, הודה ברצח בפני מדובב משטרתי ובפני חוקריו. אק מפרשת זדורוב נחשפה ולימדה את כולנו שיעור על ספק | פרשנות. וחוסר המשמעות הזה בולע את הנמר הרעב ואת זדורוב, ואת המדובב, ואת סשה, ואת החוקר יורם אזולאי. מבזקי חדשות בזמן אמת, עדכוני החדשות ודיווחי אקטואליה שוטפים מהארץ ומהעולם. להתעלל בעוד ועוד נשים חפות מפשע אחרי שקטף את חייה של ילדה צעירה. בהנחה שאכן היה לו דבר מה. אשתו של זדורוב סיפרה למשטרה שבערב אחרי הרצח אמר לה בעלה שילדה נפלה לא אחת פורסמו ידיעות בהן הוטל ספק בנוגע למניעיו של זדורוב לרצוח את המנוחה. זדורוב ומשפחתו לא האמינו שהיום הזה יגיע: אלה שאוחזים בדעה שמדובר בפרשה בה הורשע על לא עוול בכפו אדם פשוט, מהגר רפה שכל שנפל במלכודת של חוקרי משטרה אמביציוזיים ופרקליטות ושופטים שגיבו את השקרים של הרשות החוקרת. השופט דנציגר קרא לזכותו מחמת הספק. למשל, מהעקבות הטבולות בדם הטבועות על הקיר, עקבות המסמנות את נתיב הבריחה היו אלה עקבות של נעליים קטנות, לא כאלה שתואמות את מידת נעליו של רומן זדורוב. רומן זדורוב שהורשע ברצח הנערה תאיר ראדה צפוי להגיש מחר (רביעי) בקשה למשפט חוזר, כך אמר היום עורך דינו של זדורוב ירום הלוי. רומן זדורוב הורשע בעבר ברצח תאיר ראדה, ולאחר שערער לעליון עם ראיות חדשות שהציגו סנגוריו, התיק הושב להכרעה במחוזי בנצרת שם הורשע בשנית.

הורשע ברצח הנערה תאיר ראדה. זדורוב בבית המשפט המחוזי בנצרת, יוני 2013 (צילום: רומן זדורוב הורשע בעבר ברצח תאיר ראדה, ולאחר שערער לעליון עם ראיות חדשות שהציגו סנגוריו, התיק הושב להכרעה במחוזי בנצרת שם הורשע בשנית. רומן זדורוב הורשע ברצח הנערה תאיר ראדה זל בשנת 2006 • צוות פרקליטים, שהוקם לבקשת פרקליט המדינה עמית איסמן, בחן את כלל חומרי החקירה לעומקם והמליץ על משפט חוזר. רומן זדורוב הורשע בעיקר על סמך הודאתו ברצח.

‫פרקליטו של זדורוב: "חובה לקיים משפט חוזר ולשחררו מהכלא ...
‫פרקליטו של זדורוב: "חובה לקיים משפט חוזר ולשחררו מהכלא ... from i.ytimg.com
בית המשפט המחוזי בנצרת קבע לפני זמן קצר (שלישי) כי ניתן לשחרר את רומן זדורוב שהואשם ברצח הנערה תאיר ראדה, בכפוף למפקחים ראויים. לאחר שהורשע זדורוב, שאלת משמעות הראיה יכולה להתברר רק באמצעות הליך של משפט חוזר ורק בהליך זה יוכל להשתחרר. רומן זדורוב הורשע בעבר ברצח תאיר ראדה, ולאחר שערער לעליון עם ראיות חדשות שהציגו סנגוריו, התיק הושב להכרעה במחוזי בנצרת שם הורשע בשנית. שופטיו של רומן זדורוב החליטו להתעלם מהסתירות שנמצאו. שופטי בית המשפט המחוזי בנצרת קבעו היום (שני) כי רומן זדורוב, המרצה עונש מאסר עולם בגין רצח הילדה תאיר ראדה – אכן רצח אותה וימשיך לרצות את עונשו. רומן זדורוב שהורשע ברצח הנערה תאיר ראדה זל צפוי להגיש לבית המשפט העליון בקשה למשפט חוזר. וחוסר המשמעות הזה בולע את הנמר הרעב ואת זדורוב, ואת המדובב, ואת סשה, ואת החוקר יורם אזולאי. להתעלל בעוד ועוד נשים חפות מפשע אחרי שקטף את חייה של ילדה צעירה.

זו מורשתו של זדורוב החף מפשע.

אל הודאת זדורוב התווספו ראיות מחזקות. זדורוב בבית המשפט המחוזי בנצרת, יוני 2013 (צילום: האזינו לראיון שנערך עימו לאחר סיום המשפט בו נקבע חד משמעית שרומן זדורוב הוא רוצח ביתו. רומן זדורוב מכחיש את ביצוע הרצח. אק מפרשת זדורוב נחשפה ולימדה את כולנו שיעור על ספק | פרשנות. שופטיו של רומן זדורוב החליטו להתעלם מהסתירות שנמצאו. רומן זדורוב שהורשע ברצח הנערה תאיר ראדה צפוי להגיש מחר (רביעי) בקשה למשפט חוזר, כך אמר היום עורך דינו של זדורוב ירום הלוי. הפרקליטות מסרבת למומחה להעיד מטעם זדורוב. הטייס הצליח למלט את עצמו. רומן זדורוב הורשע ברצח הנערה תאיר ראדה זל בשנת 2006 • צוות פרקליטים, שהוקם לבקשת פרקליט המדינה עמית איסמן, בחן את כלל חומרי החקירה לעומקם והמליץ על משפט חוזר. פרשת הרצח של תאיר ראדה מסעירה את המדינה מאז 6 בדצמבר 2006. מבזקי חדשות בזמן אמת, עדכוני החדשות ודיווחי אקטואליה שוטפים מהארץ ומהעולם. מאז מעצרו של רומן היא נלחמת על חפותו ופועלת כדי להביא לידיעת הציבור את הדברים שאנשי המשטרה והפרקליטות מתאמצים להסתיר.

Post a Comment

0 Comments